Pre deset godina na današnji dan na App Store pojavila se aplikacija za razmenu fotografija. Toga dana niko nije slutio da će Instagram postati jedna od najpopularnijih društvenih mreža koja će zaludeti ceo svet.
Prvu fotografiju na ovoj mreži postavio je jedan od osnivača Majk Kreiger 17 jula 2010. godine kao test za aplikaciju. Loš kvalitet, ali i sam ugao fotografisanja najbolje opisuje kako je bila zamišljena ova aplikacija.
Tada nije bilo storija, video zapisa ili zvuka, već je postojala samo opcija da se postavi fotka razmere 1:1. Već u prvim danima je bilo jasno da će nešto veliko da se rodi od aplikacije koja je napravljena bez velikih očekivanja. Nedelju dana nakon lansiranja, prijavilo se 100.000 ljudi. Ostalo je istorija…
Da proslavi rođendan Instagram je omogućio da se promeni njihova ikona, privremeno, pa možete da se vratite na stari izgleda u obliku kamere polroida ili da iskoristite neki od njihovih renutnih logoopcija poput one sa bojama prajda ili monohromnu opciju. Uz to, aplikacija nudi mogućnost da vidite sve svoje storije poslednje tri godine.
Da biste ovo aktivirali morate da odete na Settings u samoj aplikaciji svajpujete do kraja na dole dok se ne pojave emoji.
Preporučeno:
- Kako napraviti Instagram profil | Kako napraviti Instagram nalog preko pametnog uređaja: PRVI KORAK Instalirajte Instagram aplikaciju sa sa servisa za skidanje aplikacija za vaš pametni uređaj. DRUGI KORAK Nakon otvaranja aplikacije izaberite opciju “Prijavite e sa email adresom ili brojem telefona”. TREĆI KORAK Unesite kod za potvrdu naloga koji...
- Poznati ste na TikTok mreži? Unovčite to transferom na Instagram Reels! | Facebook je TikTok influenserima sa najvećim brojem pratilaca ponudio na stotine hiljada dolara da pređu na Instagram Reels.. U trenutku kada američke vlasti razmišljaju o zabrani popularne aplikacije TikTok, taj servis za distribuciju krtkih video snimaka suočava se sa još jednim velikim izazovom. Instagram, popularna...
- Najpopularnije društvene mreže u Srbiji 2020 | Jutjub, Instagram i Fejsbuk su najkorišćenije društvene mreže u Srbiji, pokazuje istraživanje koje je sproveo CESID. Jutjub svakoga dana koristi 56 odsto ispitanika, Fejsbuk 58 odsto, a 56 odsto građana Srbije je svakoga dana na Instagramu, navodi se u istraživanju koje je sproveo CESID na...