Ponuda operatera u Srbiji je mnogo raznovrsnija nego što biste u prvi mah pomislili – nisu tu u pitanju samo telefoni, već i mnogi drugi uređaji.
VIP ponuda
Vip mobile operater se prvi odvažio na to da u svoju ponudu uvrsti električne trotinete. Ovi dvotočkaši su brzo preplavili gradove, pa ih tako sada sva tri operatera imaju u ponudi. Pored tradicionalnih gedžeta (dronova, GoPro kamera), tu je još i Gimbal držač za stabilizaciju telefona.
Telenor asortiman
Sa druge strane, u Telenoru su veoma ponosni na svoju veliku kolekciju pametnih satova i narukvica. Još jedna karakteristična stvar je i Drivey – uređaj koji daje informacije o tome da li vozač automobila naglo koči, skreće, ubrzava ili vozi prebrzo. Dovoljno je samo da ga stavite u automobil, bilo da vozite vi ili neko drugi.
MTS uređaji
Korisnici Mts mobilnog operatera sve češće se odlučuju da kod njih kupuju konzole za video-igre, električne trotinete, ali i druge gedžete. Upravo za električnim trotinetima vlada najveće interesovanje i kod ovog operatera.
Takođe, što se dodatnih usluga tiče, iz Vip mobile su istakli da je u aprilu pokrenuta DokTok, besplatna platforma za onlajn konsultacije sa lekarom, kao i da su nedavno „otvorili“ prvu virtuelnu prodavnicu u Srbiji.
Kada je Telenor u pitanju, oni su kao novu i korisnu uslugu obeležili „Sjajan spoj“ – platforma pokrenuta zajedno sa Mobi bankom, koja zajedničkim korisnicima donosi više saobraćaja i uštedu.
Nekada je bilo dovoljno znati pozivni broj i nekoliko cifara, ali kako se način života ljudi menja bukvalno iz dana u dan, tako se i tržište prilagođava novim potrebama korisnika.
- Mobilni 5G telefoni na tržištu | 5g mreža u Srbiji trenutno jeste u fazi razvoja, ali u većem delu sveta taj razvoj doživljava neverovatan rast bez obzira na mnogo sputavajućih eksternih faktora. Mobilna telefonija se prilagođava novim potrebama tržišta, pa se polako pojavljuju i prvi modeli telefona koji podržavaju 5g mrežu....
- Najpopularnije društvene mreže u Srbiji 2020 | Jutjub, Instagram i Fejsbuk su najkorišćenije društvene mreže u Srbiji, pokazuje istraživanje koje je sproveo CESID.YouTubeJutjub svakoga dana koristi 56 odsto ispitanika, Fejsbuk 58 odsto, a 56 odsto građana Srbije je svakoga dana na Instagramu, navodi se u istraživanju koje je sproveo CESID na uzorku...