Google Transit je deo servisa Google Maps i nudi korisnicima da u realnom vremenu saznaju kako koristeći usluge gradskog prevoza stignu iz jednog dela grada u drugi.
Google Transit Srbija
Što se Srbije tiče, Google Transit je trenutno dostupan u Nišu, Kragujevcu, Užicu i u Beogradu. Servis je pre svega koristan turistima, poslovnim ljudima i drugim gostima koji ne poznaju gradove, radi snalaženja uz korišćenje javnog prevoza.
Uz pomoć Gugl mapa, korisnici treba da ukucaju željeno odredište. Aplikacija će naći i prikazati grafički iscrtanu rutu uz brojeve gradskih linija koje vode do odredišta.
Tu su i podaci kako stići do stajališta, za koliko stiže vozilo, koliko je stanica do odredišta, gde sići i koliko traje putovanje.
U sistemu je implementiran i tarifni sistem gradskih linija, tako da aplikacija daje informaciju i o ceni pojedinačne karte u vozilima koja se koriste na toj destinaciji.
Ono što bi korisnici trebalo da imaju u vidu je da podaci koje servis koristi ne prikupljaju se u realnom vremenu, već da Google Transit sistem za Beograd koristi podatke iz zvaničnog reda vožnje prevoznika.
U planu je i prikazivanje polazaka u realnom vremenu, ukoliko zbog saobraćajnih gužvi dođe do pomeranja reda vožnje.
Podaci o javnom prevozu
Podaci o javnom prevozu prvih pet gradova objavljeni su na Nacionalnom portalu otvorenih podataka i sada bilo ko može da ih koristi za razne stvari – Google Maps je samo jedan od korisnika. Tu su i druge aplikacije kao što su Moovit, Open Street Maps i slične. Na ovaj način jasno se pokazuju konkretne koristi koje građani mogu da imaju od toga. Time se omogućava građanima i privredi da te podatke na kreativan način kombinuju, prave analize, vizuelizacije, aplikacije koje rešavaju neke konkretne probleme i donose novu vrednost.
- Besplatna Play prodavnica | Besplatna Play prodavnica je neophodna aplikacija za sve korisnike uređaja na Google Android platformi....
- Pozicioniranje za Google – koliko je vremena potrebno? | Search Engine Optimization ili SEO je jedna od najisplativijih dugoročnih strategija rasta bilo kog biznisa koji je prisutan online. Jedno od najčešćih pitanja kada se priča o SEO optimizaciji je Kada mogu da očekujem konkretne rezultate? Najčešći odgovor na ovo pitanje je – zavisi. To...
- 10 faktora za Google rangiranje | Opšte je poznato da Google koristi preko 200 faktora prilikom rangiranja sajtova i stranica. Ali koji od ovih 200 faktora ima najveći uticaj na rangiranje? Ili što je još važnije, na koje faktore bi VI trebalo da se fokusirate kako bi SEO optimizacija vašeg sajta...
- Google Pixel 4a je konačno stigao | Google Pixel 4a je konačno zvanično predstavljen. Nakon nekoliko meseci najava i odlaganja, novi telefon kompanije Google našao se na tržištu.Savršen mobilni telefon?Prvi utisak koji stičemo je da je reč o jednom "keep it simple" rešenju, gde je korisniku predstavljen jednostavno telefon. Ovaj model nema...